Thursday 25 August 2011

SELAMAT DATANG KE PM PEMPES.......

 Kami adalah pemborong, pengedar dan peruncit lampin bayi pakai buang(disposable baby diapers). Disini kami membekal pelbagai jenis dan jenama lampin yang di import dari luar dan dalam negara. Antara produk-produk kami berjenama Aladdin, Sealer, Favourit, Huggies, Mamypoko, Drypers, Bosomi, Popoku, Sweety, Wiggles, Toujours & etc. Kami mengeluarkan 3 jenis kategori produk iaitu: Gred A, Gred B & Gred C. Untuk mengetahui jenis-jenis gred tersebut, boleh baca di ruang Pengenalan Produk yang menceritakan bagaimana proses Gred B & Gred C. Bagi pihak pm pempes yang sudah 15 tahun berkecimpung dalam bidang ini dengan pekerja yang berpengalaman, kami mampu bersaing dengan mana-mana pembekal lampin kerana pengalaman pekerja kami dan pengurusan kami.

Jaminan Kami Terhadap Kualiti Lampin ialah:


 1)Untuk Gred A -100% sama pasaraya kerana datang terus dari kilang pengeluar lampin (boleh ditukar  bila-bila masa tidak perlu jaminan daripada pihak lain sekiranya rosak, kami pengimport , kami pengeluar dan kami lah yang memberi jaminan itu)


 2)Untuk Gred B -Bukan bermakna ianya tidak berkualiti, malah kualiti lampin tersebut lebih baik berbanding dengan lampin murah yang dijual di pasaraya/ kedai2. Ia mampu membuat anda tersenyum kerana berpuashati melihat anak anda begitu selesa tanpa kebasahan. Dan anda tidak perlu bangun waktu malam hanya untuk menyalin lampin anak anda.(boleh ditukar bila-bila masa tidak perlu jaminan daripada pihak lain sekiranya rosak, kami pengimport , kami pengeluar dan kami lah yang memberi jaminan itu) 


3)Untuk Gred C -Kebanyakannya lampin jenis ini telah diperbaiki @ repair,  contoh (Frontal Tape xsama/ Leakguards rosak sebelah / getah tak tegang & etc ...mesti ada yang tak sempurna kat lampin tu) Tapi lampin jenis ini dijual dengan harga murah kerana ia masih boleh dipakai, Produk gred c ini sesuai untuk dipakai pada waktu siang sahaja. Kebanyakannya produk gred c kami eksport ke selatan thailand dan philipine. (boleh ditukar sekiranya rosak, kami pengimport , kami pengeluar dan kami lah yang memberi jaminan itu) 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Kunjung Kami